Khamis, 9 Julai 2015

AMIRNA PLUS TABLET MEMANG TERBAIK!!! MANTAP LUARAN DAN DALAMAN!! ABANG SEMAKIN SAYANG!!!JUGA DIBUKA BELIAN BORONG DENGAN HARGA YG MURAH!!!!!!!!!!!

AMIRNA PLUS TABLET TERBAIKKKK!! 

MEMANG MANTAP LUARAN DAN DALAMAN!!!!

AMIRNA PILLS KINI BERWAJAH BARU, BOTOL WARNA PINK,..SO SWEET ; )





Assalamualaikum!! hari ini saya nak introduce 1 produk yg tengah meletop2 sekarang ni...Jamu Amirna Plus Tablet,..jamu ni keluaran 100% dari mak bidan dari kedah,...memang terbaik!!! Mendapat kelulusan dari KKK kem. kesihatan msia dan yg penting halal lagi!!!! saya dah cuba dulu sebelum jual kat uols!!!!! maklumlah dah anak 2 kenalah cari jamu2 ni bagi mantapkan lagi miss v nie kan,.barulah cik abang makin sayang kannnn.....selain tu, saya ni pn cepat letih dan lenguh sana lenguh sini!!!

Nak bagi testimony diri sendiri dulu kat uols!! so jangan tunggu2 lagi harus cuba produk nie!!!

Saya ambil amirna plus tablet ni sehari 2 biji selepas makan,..saya x insert dalam miss V yea sebab sy pakai iud,...sape yg x pakai iud digalakkan untuk insert 1bj seminggu untuk mencuci segala kotoran seperti sisa darah haid, sisa air mani, nifas dan sebagainya.....lagi satu dah tentulah nak bagi ketat miss V yang ternganga,...nak bagi lagi grip la katakan....hari ke2 saya ambil jamu ni,..bila bersama sy memg terasa miss v makin kemas dan memang rasa lain macam!!! nak taw lain macam tu kena try sendiri la yea,..hehehe....lepas tu kan saya cakap sy ni selalu lenguh2, sakit tumit sebab byk berdiri dan berjalan...Alhamdulillah lepas 4 hari sy ambil jamu ni dah kurang lenguh2 dan sakit tumit...kalau tak sebelum tidur rasa nak gantung je kaki ni atas syiling sebab lenguh dan kaki saya sangat penat!!! yang ada masalah senggugut tue lagi elok amalkan,..Ins Sha Allah tak de lagi senggugut....Jamu ni bukan utk orang yang dah kahwin je...yang anak dara pun boleh amalkan...cuma x perlu insert dlm miss v sahaja....ok, kalau nak taw lagi lanjut tu boleh contact saya/whatsapp 0192372259 (hass). saya pengedar JAMU AMIRNA TABLET PLUS DI KAWASAN KLANG/PORT KLANG

cerita punya cerita jom nak cerita lagi pasal produk JAMU AMIRNA PLUS TABLET nie dengan lebih detail...uols mesti nak taw kan????



inilah rupa jamu amirna plus tablet ni...1 botol mengandungi 32 biji...produk ini mendapat kelulusan daripada kementerian kesihatan malaysia dan didaftarkan dengan no. siri MAL15060023TC beserta HOLOGRAM yang diiktiraf oleh KKM. Amirna plus juga telah di "Trademark" atas "jenama" #Amirna pills dibawah kawalan undang-undang Malaysia dan Antarabangsa.Pengiktirafan dan kelulusan penuh ini membuktikan Amirna Pills adalah produk yang selamat digunakan dan berkesan sepertimana hasil kajian yang dilakukan oleh banyak pihak.





Di sini juga saya ada sertakan sijil Halal...so, jangan was-was untuk mengamalkan jamu superb nie yea  ; )




KEBAIKAN JAMU AMIRNA PLUS TABLET





INI PULAK HERBA-HERBA YANG TERKANDUNG DALAM JAMU AMIRNA PLUS TABLET NIE,..SEMUANYA BAGUS UNTUK KESIHATAN DALAMAN DAN LUARAN WANITA!!!

RAMUAN AMIRNA PLUS TABLET: 

 Buah Manjakani 
 Kacip Fatimah 
 Bunga Pakma 
 Daun Sirih 
 Akar Kayu 


CARA PENGAMBILAN JAMU AMIRNA PLUS TABLET

1. PENYAKIT KEPUTIHAN DAN LENDIR YANG BERLEBIHAN

- masukkan 1 biji pil ke dalam faraj minima enam jam pada waktu malam dan ambil 1biji 3 kali sehari selepas makan.

2. SENGGUGUT

ambil 1biji 3 kali sehari selepas makan & diamalkan secara konsisten selama sebulan

3. MERAPATKAN FARAJ

ambil 1biji 3 kali sehari selepas makan & diamalkan secara konsisten.

4. UNTUK KESIHATAN DAN KECANTIKAN TUBUH

 ambil 1biji 3 kali sehari selepas makan & diamalkan secara konsisten.

5. WANITA SELEPAS BERPANTANG ATAU SELEPAS DATANG BULAN

- selepas cuci dari kotoran tersebut, masukkan 1 biji pil ke dalam faraj minima enam jam pada waktu malam dan ambil 1biji 3 kali sehari selepas makan.

6. MENCANTIKKAN PAYUDARA (GEBU & MONTOK)

ambil 1biji 3 kali sehari selepas makan & diamalkan secara konsisten.

7. BUASIR, SAKIT TUMIT DAN LENGUH2

- ambil 2 biji pil sehari selepas makan

WANITA BUJANG : TAK PERLU INSERT, HANYA MAKAN SAHAJA

WANITA BERKAHWIN : DIGALAKKAN INSERT 1 BJ SEMINGGU (PADA YG PASANG IUD TAK BOLEH INSERT KE DALAM MISS V CUKUP SEKADAR MAKAN SAHAJA)

BILA PERIOD HARUS BERHENTI PENGAMBILAN


TESTIMONI JAMU AMIRNA TABLET PLUS














HARGA BIASA : RM45 TIDAK TERMASUK POS

HARGA SAYA
1 BOTOL (32BJ)   = RM45.00
2 BOTOL = RM85.00
             3 BOTOL = RM120.00
FREE POSTAGE SEMENANJUNG
ADD RM5 SABAH / SARAWAK

BERMINAT NAK BORONG AMIRNA PILLS ??

MINIMUM 10 BOTOL : RM270 FREE POS SM
ADD RM10 SABAH/SARAWAK

PASTIKAN YG ORIGINAL & MEMPUNYAI HOLOGRAM!!!
JANGAN TERPEDAYA DGN HARGA YG MURAH TETAPI TIRUAN!!!!!

DAH BANYAK ADUAN ORANG AWAM KEPADA  SAYA BELI HARGA DENGAN MURAH TAPI TIRUAN DAN RAMAI JUGAK YANG BELI DENGAN ORANG LAIN TETAPI MTK KONSULTANSI DENGAN SAYA SEBAB SI PENJUAL LEPAS TANGAN ~

JIKA ANDA MEMBELI DENGAN SAYA, SAYA AKAN MEMBERI EKSKLUSIF CONSULTANT KEPADA PELANGGAN SAYA ; )


TEXT/WHATSAPP +60192372259 - HASS


PASTIKAN YG ORIGINAL!!!!!!

9 ulasan:

  1. betul ke produk ni ada kelulusan KKM?sebab saya check by produk name n no siri KKM x wujud pun.

    BalasPadam
  2. Betul berdaftar. http://quest3.bpfk.gov.my/QUEST3PLUS_SEARCH/detail_product.jsp?type=P&&regNo=MAL15060023TC

    Boleh rujuk link diatas

    BalasPadam
  3. dalam pantang boleh guna takk ?

    BalasPadam
  4. lepas insert bendasing tu keluar sendiri atau kita kena korek kasi keluar?

    BalasPadam
  5. Mcm mn nk tahu yg origiOri dgn x...

    BalasPadam
  6. Selepas berapa hari kesan selepas guna..dn ade kesan sampingan ke ambik ni

    BalasPadam
  7. Memang terbaik sy dah guna lbh kurang 7 thn sampai sekarang.tp sy bli murah je rm25

    BalasPadam
  8. Lelas insert kena korej lah kan...
    Tp memang normal kah bila fst insert tu tiba2 rsa kt rahim mcm berdenyut2 ....tp tk la balik2 ad sekali 3kli dnyutan lpas tu hilang lg stngh jam rsa lg dnyutan ny....

    BalasPadam